FANDOM

1-3.jpg

A 15 éves Naruto.

Múlt Szerkesztés

Naruto-28.jpg

A magányos kisgyermek, Naruto.

Uzumaki Naruto egy október.10.-i napon született Konohában, azon az estén mikor a Kyuubi no Youko megtámadta a falut. Azon az éjszakán az apja, Namikaze Minato feláldozta magát, hogy megmentse a Falut, édesanyja, Uzumaki Kushina pedig - feltehetően - belehalt a szülésbe. Minato fiába zárta a démoni teremtményt, mert szerette volna ha a Falu hősként tekintene Narutora, aki magában hordozza elzárva a bestiát. Naruto elől titokban tartották, hogy valójában kik voltak a szülei. A falusiak gyűlöletében nőtt fel, gyűlölték pusztán azért amiért bele volt pecsételve a Kyuubi. Az öreg Ichiraku, a ramenbódés fogadta el őt, úgy tekintett rá mint a legjobb kuncsaftjára. Valamint Umino Iruka, Naruto akadémiai tanára - habár gyakran leszidta Narutot - szintén törődött vele. Naruto hogy felhívja magára a figyelmet, állandóan csínyeket követett el. Célként tűzte ki maga elé, hogy egy nap Hokage lesz belőle. Már kicsi kora óta kedvelte Haruno Sakurat és rivalizált Uchiha Sasukevel.

Akadémiai Záróvizsga Szerkesztés

Multiple Shadow Clone Jutsu.jpg

Tajuu Kage Bunshin no Jutsu.

Naruto 12 évesen immáron sokadjára próbálta letenni a Genin vizsgát, azonban sikertelenül. Nem volt képes végrehajtani a Bunshin no Jutsut. Mizuki később beavatta egy titokba, miszerint aki megtanul egy technikát a pecsétek tekercséből, az átmehet a vizsgán. Naruto ellopta a tekercset, és elvonult gyakorolni az erdőbe. Szomorúan vette tudomásul, hogy a Jutsu amit meg kell tanulnia, a Kage Bunshin no Jutsu. Fél napon keresztül gyakorolt, mikor a Hokage Ninjákat küldött a keresésére. Narutora Iruka talált rá, ám Mizuki közbelépett, és feledte Naruto előtt a titkos szabályt amiről senkinek sem volt szabad beszélnie: a Kyuubi Narutoban van. Ezután Naruto elszökött, majd kihallgatta Mizuki és Iruka beszélgetését. Iruka kiállt Naruto mellett.

"Naruto nem a Kyuubi! Ő Uzumaki Naruto, egy Ninja Konohagakure no Satoból!"

Naruto szembeszállt Mizukival, és a Kage Bunshin no Jutsuval sikeresen legyőzte. Iruka nekiadta Narutonak saját hitai-atéját, ezzel jelezve hogy Naruto már Ninja lett.

Egy új rivális, és a 7-es csapat Szerkesztés

Haremtechnique.png

Naruto Haaremu no Jutsuja akcióban.

Naruto a beiratkozásakor találkozott Sarutobi Konohamaruval, aki megkérte Narutot hogy tanítsa meg neki az Orioke no Jutsut. Naruto tanácsokkal látta el kis "tanítványát" hogy hogyan hajtsa végre a technikát. Mikor Ebisu rájuk talált, Konohamaru immáron tökéletesen be tudta mutatni a Jutsut, de miután kiderült hogy mestere ennyivel nem győzhető le, Naruto használta a Kage Bunshin no Jutsut, majd kombinálta az Orioke no Jutsuval, ezzel létrehozte a Haaremu no Jutsut, ami már elég "erőteljes" volt ahhoz hogy Ebisu összeessen tőle. Konohamaru és Naruto eldöntötték, hogy riválisok lesznek, és egy nap majd megküzdenek a Hokage címért (ez volt Konohamaru álma is).

180px-NarutoTeam7.jpg

A 7-es csapat: Hatake Kakashi, Uchiha Sasuke, Uzumaki Naruto és Haruno Sakura.

Naruto számára másnap derült ki, hogy folytatódik a kiképzése. Egy három fős csapat tagjaként kell küldetéseket véghezvinnie, Haruno Sakura és Uchiha Sasuke társaságában. Naruto még aznap próbálkozott felhívni magára Sakura figyelmét, sajnos sikertelenül. Azt azonban elérte hogy a gyomra kialakítson egy kapcsolatot a mosdóval. Másnap sikerült megtudniuk hogy Hatake Kakashi lesz a kiképzésük felügyelője, aki egy Jounin. Egy gyors ismerkedés után Kakashi arra kötelezte őket hogy vegyenek rész egy túlélő gyakorlaton, melynek lényege az volt, hogyha elbuknak: vissza kell térniük az Akadémiára, de ha nem, akkor hivatalosan is Geninné vállnak. Miután a csapat megbukott a vizsgán, második nekifutásra már sikerült bebizonyítaniuk hogy ők egy csapat lettek.

Nami no Kuni küldetés Szerkesztés

Miután a 7-es csapat sikeresen végrehajtott egy D szintű küldetést, Naruto hisztibe kezdett és követelt magának egy magasabb rangú feladatot. A Hokage végül egy C osztályú feladatot bízott rájuk, melynek lényege hogy a Nami no Kuniba tartó hídépítő mestert, Tazunát kell védeniük. Később Kirigakure-ból származó Nukeninek támadtak rájuk, akiket Kakashi könnyen megfékezett. Kérdőre vonta Tazunát az eset miatt, aki beismerte hogy hazudott, és elmesélte hogy mit is akar tőle Gatou.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki