FANDOM

Uchiha Sasuke

Első megjelenés:Anime 1. epizód Manga:3. fejezet Szeijú:Noriaki Sugiyama Magyar Szinkronhang: Pálmai Szabolcs Adatok Életkor 12-13 I.rész 16 II.rész (Shippuuden( Születésnap: Július 23. Vércsoport:AB Magasság: 168 cm Súly:63 kg Ismert rokonok Uchiha Fugaku (apja, elhunyt) Uchiha Mikoto (anyja, elhunyt) Uchiha Itachi (testvér) Információk Pillanatnyi rang:elveszett ninja Jelenlegi hovatartozás:Uchiha klán Jelenlegi csapat: HEBI (Uchiha Sasuke, Karin, Suigetsu, Juugo) Később: TAKA (ugyanazok a tagok) Előző csapat 7-es csapat (Hatake Kakashi, Uchiha Sasuke, Haruno Sakura, Uzumaki Naruto

Uchiha Sasuke a Levelek Közt Rejtőző Faluban (konohagakure) született, a legendás Uchiha klán tagjaként. Szerette volna, ha apja és a bátyja, Uchiha Itachi elismerné, ezért Sasuke törekedett arra hogy a legobb legyen az Akadémián. Tehetséges tanítvány volt, mind iskolatársai, mint tanítói között nagy figyelmet kapott, mint az Uchiha klán egyik tagja. A lányok körülrajongták, azonban őt nem érdekelték a szerelmek. Számtalanszor figyelte testvérét gyakorlás közben, és szeretett volna annyira jó ninja lenni, mint ő.

De egy nap, mikor Sasuke éppen gyakorolt, hogy megnézze, mire képes, csalódottan vánszorgott haza és kifigyelte ahogy apja, Itachi és pár ANBU tag veszekszik. Itachi ugyanis nem végezte nagyon aktívan az ANBU által rá osztott munkát. Itachi nagyon dühös lett, és csak Sasuke hirtelen jött kiabálása miatt állt le, majd megígérte apjának, hogy végezni fogja munkáját, és bocsánatot kért. De mikor Fugaku belépett a házba, a háta mögött ránézett az apjára, de nem a normális Sharingannal, hanem annak valami ördögibb, különleges formájával, a Mangekyou Sharingannal. Sasuke kíváncsi lett, vajon miféle Sharingan lehet az, ezért másnap reggel meg is kérdezte az apját. Apja elmagyarázta neki, hogy van a Sharingannak egy fejlettebb, ritka fajta verziója is, amit Mangekyou Sharingannak neveznek. Sasuke látta hogy Itachi és apja, Fugaku szóba sem állnak egymással. Fugaku félve attól, hogy elveszítette idősebb fia bizalmát, Sasukénak kezdte megtanítani az Uchiha klán alapjutsu-ját, a Tűz Stílus: Tűzgolyó Jutsu-t. Sasukénak azonban első próbálkozásra nem ment jól. Apja megjegyezte, hogy talán tévedett kisfiával kapcsolatban. Azonban Sasuke nem adta fel, és addig gyakorolta, míg egy reggelen tökéletesen meg tudta csinálni. Apja elismerte, hogy Sasuke valóban Uchihának való. Sasuke ennek nagyon megörült, és a következő napon kérte Itachit, hogy tanítsa neki a shuriken Jutsu-kat.

Itachi közel hívta magához kisöccsét, és két ujjal megpöckölte a homlokát, majd elment hogy küldetését teljesítse. Sasuke miután anyjától átvette az uzsonnáját, sürgősen elfutott az Akadémiára, hogy gyakoroljon. Azonban mikor hazaért, szörnyűséges látvány fogadta őt. Az összes szolga és katona az Uchiha klán területén le volt mészárólva és vér borította a járdákat és a házak falát. Sasuke rémülten sietett haza, azonban ott látta szülei lefejezett testét, majd látta az árnyékból kilépni Itachit, és rögtön kérdőre vonta, hogy mi történt? Ekkor azonban Itachi előhozta a Mangekyou Sharinganját, és Sasukénak megmutatta, hogyan mészárolta le egyedül a szolgákat és a katonákat, valamint azt hogy hogyan fejezte le a szüleit kardja segítségével. Szasuke sírva rogyott a földre, majd dühösen nekiugrott testvérének aki könnyedén legyőzte, majd ezután Sasuke elmenekült, de Itachi gyorsan rátalált, majd Saszke könyörgött, hogy ne ölje meg. Itachi úgy döntött, nem végez öccsével, azzal indokolva döntését, hogy ez már elég büntetés volt Sasuke számára. Itachi elárulta neki, hogy csak akkor tudja előhozni a Mangekyou Sharinganját, ha megöli a legjobb barátját, ahogy ő is tette. Itachi ezután eltűnt a helyszínről, és Sasukéra ájultan találtak rá Konoha Gyógyító Ninjái, akik kórházba vitték Sasukét. Sasuke kiszökött onnét, majd visszatért a gyilkosság színhelyére, remélve hogy mindent csak álmodott. De nem. A tragédia valóban megtörtént. Sasuke ezt felismerve szinte teljesen megváltozott. Szíve megtelt gyűlölettel és dühvel, arrogánsabb lett mint eddig és érzelemnélkülinek mondható, hűvös és jeges. Uzumaki Narutoval való viszálykodása is ebben a korszakában kezdődött, és megígérte magának, hogy végezni fog Itachival, történjék bármi, de megbosszulja szülei és klánja halálát.

Később a Shippuudenben, amit megfogadott magának, teljesíteni kezdte. Csatlakozott Orochimaruhoz, akivel továbbfeljlesztették a Chidorit, majd később Sasuke megölte, Orochimaru pedig a testébe költözött. Azután létrhezozta a HEBI-t, majd először Suigetsu, Karint majd Juugo-t vette be a csapatába. Suigetsunak azt a kardot adták, ami még régebben Zabuzáé volt, a KÖd démonáé. Karinnak a chakra érzékelő képessége sokat segített a munkában, Juugonak pedig ugyanúgy átokjele van, mint Sasukenek. Mikor összeszedték a csapatot, később Sasuke legyőzte Itachit, és Itachi megölte a Sasuke testében 'lakó' Orochimarut, majd az összes képességét ráhagyta Sasukere. (Mangekyou Sharingan, Amaterasu, Tsukoyomi...). Ezután Madara elvitte magához Sasuket, hogy elmondja az igazságot Itachiról. Miután Sasuke megtudta, fejébe vette, hogy elpusztítja Konohát, hiszen Konoha miatt mészárolta le Itachi a klánt.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki