FANDOM

Hyuuga Hinata
(日向ヒナタ)

300px-Hinata.jpg
Név Hyuuga Hinata
Származási helyKonohagakure
Nem
Kor 16
Rang Chuunin
Születésnap December 27.
Vércsoport A
MagasságPart I: 147.3-148.3 cm
Part II: 160 cm
SúlyPart I: 37.9-38.2 kg
Part II: 45 kg
Család Hyuuga Hiashi (apa)
Hyuuga Hanabi (testvér)
Hyuuga Hizashi(nagybátya)
Hyuuga Neji (unokatestvér)
Csapat Kurenai csapat
8 fős különítmény
Felbukkanás anime 1. rész
manga 3. fejezet
MegszemélyesítőkMizuki Nana (japán)
Kántor Kitty (magyar, Jetix változat)
Szabó Zselyke (magyar, Animax változat)
JutsuByakugan
Juuken
Shugohakke Rokujuu Yonsho
Hakke Sanjuuni Sho
Juuho Shoshiken

Hyuuga Hinata (fonetikusan Hjúga Hinata) egy Chuunin rangú kunoichi, egyike a sorozat meghatározó karaktereinek. A konohai Hyuuga klán és a Kurenai csapat tagja.

NarutoShippuuden-Episode033 297.jpg

15-16 évesen

Család (klán) Szerkesztés

Hinata a Hyuuga család főágának örököse.
Apja, Hyuuga Hiashi - a klán vezetője - annak idején kitagadta, mert a húga(Hyuuga Hanabi) is erősebb nála.
Rokona még Hyuuga Neji, aki az unokatestvére. Neji apja, Hyuuga Hizashi (Hiashi ikertestvére) meghalt bátyja helyett, amikor Hinatát elrabolta egy ellenséges ninja akit később Hiashi megölt. Ezért a tettért Hiashit halálra ítélték, de mivel ő a család feje ezért Hizashi vállalta a halált. Apja halála miatt Neji Hinatát okolta, ezért majdnem megölte a Chuunin vizsga alatt.

Személyiség Szerkesztés

Hinata egy szerény, halk szavú, gyakran önbizalomhiányos lány. Nem szeret harcolni, de apja miatt mégis ninja lett belőle. Régóta szerelmes Uzumaki Narutoba, ő az egyetlen a korosztályában aki nincs beleesve Uchiha Sasukebe. Ettől függetlenül Narutonak fel sem tűnnek a lány érzelmei, noha a lány mindig elvörösödik/elájul a közelében.

A második szériában sem változtak érzelmei Naruto irányában. Mikor 2,5 év után találkoznak újra, nem mer odamenni hozzá, és amikor Naruto megszólítja elájul. A személyisége is ugyan az maradt, mint amit megismertünk az első szériában.

Megjelenés Szerkesztés

Első széria: Egy barna kapucnis kabát, rajta fehér prémmel, kék nadrág és kék cipő. Kabátja alatt egy kék pólót visel. A homlokvédőjét a nyakában hordja. A Chuunin vizsga alatt még viselt egy világoskék felsőt, sötétszürke nadrággal és kék cipővel.Ezeknél a részeknél nincs rajta a homlokvédő. A haja hátul rövid, elől két állig érő tincs lóg szabadon.

Második széria: Itt már egy lila-fehér kabátot visel, alatta hálós pólóval, sötétkék nadrággal valamint fekete cipővel. A homlokvédőjét itt is a nyakában hordja. Haja itt már hosszú kb. hátközépig érő.

Vallomás Szerkesztés

Spoiler veszély!

A manga 437. fejezetében Hinata végre bevallotta Narutonak, hogy mit is érez iránta.
500x4338f612-5154-4656-b159-458ffa2c49e5.jpg

A vallomás

A szöveg angolul:
"I used always cry and give up...I nearly went the wrong way...But you...you showed me the right way...I was always chasing you...wanting to overtake you...I just wanted to walk with you...I wanted to be with you....You changed me! Your smile saved me! So I'm not afraid to die protecting you! Because I... love you"

Magyarul: "Mindig csak sírtam és már azelőtt feladtam a dolgokat, hogy egyáltalán belekezdtem volna...Mindig mindent elrontottam...Amíg csak fel nem tűntél Naruto-kun...és meg nem mutattad a helyes utat. Mindig a lábad nyomában jártam...próbáltalak utolérni...és arra vágytam, hogy egyszer majd egymás mellett lépkedve nézünk szembe a jövővel. Te változtattál meg engem! A mosolyod mentett meg! Ezért ha az életembe kerül is, de megvédelek! Mert...Szeretlek Naruto-kun!"

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki