FANDOM

A Hyouton (氷遁 Jég Elem, fonetikusan: Hjóton) Haku klánjának vérvonal képessége. Haku képes kombinálni a Fuuton és Suiton Chakrát, ezzel létrehozva a jeget. Haku jege szinte immúnis a tűzre. Csak kicsit megolvad, mikor a felülete érintkezik a tűzzel. A Hyoutonja segítségével alkotta meg Haku a végső technikáját, a Makyou Hyoushout. Ezzel a Jutsuval Haku képes a jégből létrehozott tükröket pajzsként felhasználni, valamint csapdaként is.(Edit) Hyouton elemnek abszolút semmi köze nincs Haku techinkájihoz lásd : Makyou Hyoushou, vagy bármely képességének, mivel az kekkei Genkai, a Hyouton pedig az első naruto filmben jelent meg...

Naruto: Az Első Film Szerkesztés

Az első Naruto mozifilmben láthattuk a Yukigakure Ninják által létrehozott Hyoutont, azonban két dolog cáfol rá, hogy ez Kekkei Genkai lenne. Először is: Kakashi képes lemásolni, azonban a saját állítása szerint a Sharingan nem képes lemásolni más vérvonal technikákat. Másodszor pedig: A Hyouton két természeti elem ötvözetéből keletkezik, ezzel létrehozva a jeget. A mozifilmben azonban a már meglévő jeget manipulálja. A Yukigakure Shinobik számára az Inu kézpecsét is szükséges, hogy létrehozzák a Jutsukat.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki