FANDOM

300px-Rasenshuriken3

A Fuuton: Rasenshuriken megjelenése.

  • Név: Fuuton: Rasenshuriken (風遁・螺旋手裏剣 Szél Elem: Spirálshuriken, magyaros átírással: Fúton: Raszensuriken)
  • Besorolás: Kinjutsu
  • Jutsu Rang: S
  • Használó: Uzumaki Naruto (feltaláló)
  • Felbukkanás: Manga 339. fejezet, Shippuuden Anime 87. rész
  • Egyéb fajtái: Fuuton: Rasengan

Történet Szerkesztés

Ezt a technikát Naruto a Kakashi által felállított Fuuton edzésprogram eredményeképp hozta létre, a Fuuton: Rasengan továbbfejlesztett változataként. Legelőször Kakuzu ellen vetette be, két szívét sikerült megsemmisítenie vele. Azonban a Jutsu hatalmas ereje túl nagy volt Naruto számára, nem volt képes használni anélkül, hogy ne sérült volna közben. Tsunade Kinjutsunak nyilvánította, így megtiltotta Narutonak a Jutsu használatát. Később, a Sennin edzés után Naruto már képes eldobni a Rasenshurikent, így távolsági Jutsuként befejezve a technikáját. Ez a Jutsu Naruto legerősebb technikája, amit a Kyuubi ereje nélkül képes létrehozni.

Erő Szerkesztés

Naruto három másolattal képes a Jutsu létrehozására, a hozzáadott Fuuton Chakra négy pontot húz fel a Rasengan körül, ettől olyanná válik mint egy óriás shuriken. Erőteljes hangot bocsát ki magából, és olyan erőteljes hogy a környezetben felerősíti a szelek mozgását. Mikor Naruto nekivágta Kakuzunak a Rasenshurikent, az Akatsuki tag egy Chakra-pengékből álló forgószélbe került, egyszerre érte több millió szúrás. Kakashi sem bírta követni a Jutsut a Sharingan szemével. Naruto a Senjutsu edzés után már képes eldobni a Rasenshurikent, ami ha célba ér, kiterjeszkedik, mérete megnő, és a shuriken pengéi megvágják a célpontot. Ezt a Ningendou Pein ellen mutatja be.

Hátrány Szerkesztés

A Fuuton: Rasenshuriken óriási hátránya, hogy közelharcban veszélyt jelent a saját használójára. Naruto karjának csontjait két használat után összetörte. Második hátrány pedig hogy hihetetlen mennyiségű Chakrát emészt fel. Tsunade megtiltotta Narutonak hogy többször használja, mert ha még sokszor alkalmazza a Rasenshurikent, képtelenné válik a Chakra használatra.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki